Kadra
Wszyscy pracownicy Mozaiki są dobrze przygotowani do pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie – posiadają nie tylko wszechstronną wiedzę, ale przede wszystkim wieloletnią praktykę. W Fundacji pracują specjaliści z zakresu: logopedii, neurologopedii, psychologii, terapii pedagogicznej, socjoterapii, edukacji dzieci autystycznych, komunikacji alternatywnej, rehabilitacji narządów ruchu, surdopedagogiki, tyflopedagogiki. Nauczyciele, terapeuci i wychowawcy ściśle współpracują ze sobą, stwarzając odpowiednie sytuacje, w których podopieczni mogą wykorzystać wszelkie posiadane predyspozycje i zdolności.
Cały nasz Zespół uczestniczy w licznych szkoleniach, wynikających z bieżących potrzeb naszych podopiecznych, m.in.:
– szkolenia z Fundacją Synapsis dotyczące edukacji, terapii i trudnych zachowań dzieci z autyzmem
– szkolenie z psychologiem, seksuologiem klinicznym na temat seksualności dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
– szkolenie z pierwszej pomocy
– szkolenie z ochrony danych osobowych

Agata Rozumek
Prezes Fundacji, Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
Waleczna i optymistyczna. Rekrutuje i stoi na czele kadry szkolno-przedszkolnej, od której wymaga nieszablonowego podejścia do nauczania. Entuzjastka pracy i życia z pasją 🙂 czuwa nad całym funkcjonowaniem Szkoły i Przedszkola. Wspólnie z Kamilą zajmuje się strategią rozwoju mozaikowych placówek i koordynuje projekty. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku filologia angielska i studiów podyplomowych z Zarządzania Oświatą. Uczestniczka szkoleń i konferencji z zakresu pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych i Kongresu Dyrektorów Placówek Niepublicznych.
W październiku 2019 została uhonorowana statuetką Lady Business Award – nagrodą dla kobiety przedsiębiorczej przyznawaną przez Lady Business Club – za przekucie osobistych wyzwań w sukces, za ciągły rozwój Mozaiki, która w bardzo realny, profesjonalny i kompleksowy sposób wspiera już około setki dzieci i ich rodzin.
- Program Rozwoju Menadżerów ICAN Business Advisor / Harvard Business Review – pakiet szkoleń:
- – Przywództwo
- – Strategia i myślenie strategiczne
- – Zarządzanie sobą
- – Coaching
- – Informacja zwrotna
- – Budżetowanie
- – Motywowanie pracowników
- Ponadto:
- Warsztaty Personal Leadership dla kadry zarządzającej
- Warsztaty Personal Leadership Queen in Flow

Kamila N.
Wiceprezes Fundacji, Dyrektor ds. finansowych i kadrowych
Empatyczna i konkretna, zarządza finansami całej placówki, zajmuje się rekrutacją kadry, zakupami, a także tworzeniem strategii dalszego rozwoju i koordynowaniem projektów. W trakcie studiów na kierunku Psychologii, uczestniczka Kongresu Dyrektorów Placówek Niepublicznych, Certyfikowany Menadżer Placówki Niepublicznej, ukończyła szereg szkoleń z zakresu finansów w Oświacie.

Klaudia M.
NEUROLOGOPEDA , TERAPEUTA AAC
Zawsze empatyczna i pozytywnie nastawiona do dzieci – współtworzy w Mozaice niepowtarzalną atmosferę.
Kursy i szkolenia- 1. Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych autorski program dr Anny Regner cz.1
- 2. Kinesiotaping w logopedii
- 3. Szkolenie z zakresu oceny efektywności porozumiewania się dzieci niemówiących z użyciem narzędzia „sprawdź, jak się porozumiewam” diagnoza, I i II stopień

Patrycja Wieczorek
Wychowawca
Dla Patrycji nie ma rzeczy niemożliwych. Zawsze pozytywnie nastawiona i pełna energii, ma z edukacji swoich podopiecznych tyle samo radości, co one
Kursy i szkolenia- – Pedagogika Opiekunczo- Resocjalizacyjna, studia,
- – Kurs Asystenta Osoby Niepelnosprawnej,
- – Oligofrenopedagogika- studia podyplomowe,
- – Kurs Animatora Zabaw dla dzieci,
- – Szkolenie w zakresie Kinezjologii Edukacyjnej Denisona,
- – Szkolenia Animatorow Podworkowych (streetworking),
- – Szkolenie dla Terapeutow metody Biofeedback I- go stopnia,
- – Szkolenie „Bajkoterapia- bajki, ktore lecza”,
- – Szkolenie „Wychowacza i terapeutyczna rola bajki w zyciu dziecka”,
- – Szkolenie ” Arteterapia- zmyslami w emocje”,
- – Zintegrowana Edukacja Wczesnoszkolna i Wychowanie Przedszkolne,
- – Doradztwo Edukacyjno- Zawodowe,
- – Diagnoza i Terapia Ręki- kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym,
- – Certyfikowany Instruktor Jogi dla Dzieci

Sylwia
psycholog , pomoc nauczyciela
Miła i zawsze pomocna. Sylwia w swojej pracy wyznacza cel, do którego cierpliwie i uparcie dąży.
Kursy i szkolenia- – Ukończone studia jednolite magisterskie na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach na kierunku psychologia.
- – Współuczestnik projektu badawczego „Osobowościowe uwarunkowania zachowań ekonomicznych”

Justyna Jaworska
fizjoterapeutka
Justyna to bardzo miła i przyjazna osoba, która jest uwielbiana przez swoich podopiecznych
Kursy i szkolenia- – Nowoczesne metody leczenia skolioz PILS,
- – Terapia manualna w dysfunkcjach narządu ruchu,
- – Kinesiotaping,
- – Kurs I stopnia neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej,
- – Terapia ręki w ujęciu globalnym poziom 1 i 2,
- – Trener zajęć sensoplastyka,
- – Nowoczesne metody leczenia skolioz PILS,
- – Terapia manualna tkanek miękkich kurs praktyczny,
- – Kinesiotaping,
- – Kurs pierwszej pomocy,
- – Kurs kierownika wypoczynku i wycieczek szkolnych

Renata Grzybowska
pomoc nauczyciela
Razem z Asią tworzą niesamowity TEAM, dzięki temu podopieczni czują się w ich towarzystwie jak w domu.

Mateusz N.
Pomoc Nauczyciela , oligofrenopedagog
Pewny siebie i z poczuciem humoru. Uwielbia swoją prace, która jak twierdzi sprawia mu ogromną przyjemność.

Martyna O.
Wychowawca, oligofrenopedagog
Uśmiech zawsze gości na twarzy Martyny. Osoba o wielkim sercu która posiada ciekawe pomysły do edukacji swoich podopiecznych
Kursy i szkolenia- – Ukończony kurs Integracji Sensorycznej I i II stopnia dający uprawnienia certyfikowanego terapeuty SI.
- – Ukończony III modułowy kurs terapii behawioralnej w teorii i praktyce.
- – Uprawnienia terapeuty ręki.
- – Uprawnienia terapeuty Integracji Bilateralnej.
- – Uprawnienia do wykorzystywania narzędzia KORP dla diagnozy dzieci w wieku od 1. m-ca do 9.r.ż.
- – Ukończony kurs Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
- – Ukończony kurs ortoptyki.
- – Uprawnienia instruktora masażu Shantala.
- – Ukończony kurs „Twórcze Metody Pracy”

Monika
nauczyciel, wychowawca, oligofrenopedagog
Współpracuje z Mozaiką od dłuższego czasu, z powodzeniem prowadząc pedagogiczne zajęcia indywidualne i grupowe. Nauczyciel z powołania, z fantastycznym podejściem do dzieci. Kreatywna i radosna.
Kursy i szkolenia- – szkolenie „Wspieranie rozwoju mowy dziecka”,
- – udział w konferencji „Z teorii i praktyki dysfluencji mowy”,
- – szkolenie „Komunikacja w edukacji – jak mówić, słuchać i kontaktować się z uczniem z poważnymi zaburzeniami procesu porozumiewania się”.
- – Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem – Fundacja Synapsis,
- – Trudne zachowania dzieci z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne startegie – Fundacja Synapsis,
- – „Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkloe/placówce, w tym z autyzmem oraz Zespołem Aspergera,
- – „Dokumentowanie pracy szkoły, w tym dokumentowanie przebiegu nauczania”,
- – Metoda Dobrego Startu – sesja teoretyczna,
- – „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej”,
- – MAKATON – program rozwoju komunikacji,
- – Udział w Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Jestem Osobą z Autyzmem – Dajcie Mi szansę”,
- – warsztaty szkoleniowe „Interaktywne zasoby dydaktyczne w procesie uczenia się/nauczania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”.
- – kurs wspomagania ucznia w kontekście jego indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych,
- – warsztaty „Jak przeprowadzić wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania ucznia i skonstruować indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny dla dziecka/ucznia”,
- – warsztaty „organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu/szkole/placówce”

Małgorzata Dziura
nauczyciel, wychowawca, oligofrenopedagog
Współpracuje z Mozaiką od dłuższego czasu, z powodzeniem prowadząc pedagogiczne zajęcia indywidualne i grupowe. Nauczyciel z powołania, z fantastycznym podejściem do dzieci. Kreatywna i radosna.
Kursy i szkolenia- – szkolenie „Wspieranie rozwoju mowy dziecka”,
- – udział w konferencji „Z teorii i praktyki dysfluencji mowy”,
- – szkolenie „Komunikacja w edukacji – jak mówić, słuchać i kontaktować się z uczniem z poważnymi zaburzeniami procesu porozumiewania się”.
- – Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem – Fundacja Synapsis,
- – Trudne zachowania dzieci z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne startegie – Fundacja Synapsis,
- – „Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkloe/placówce, w tym z autyzmem oraz Zespołem Aspergera,
- – „Dokumentowanie pracy szkoły, w tym dokumentowanie przebiegu nauczania”,
- – Metoda Dobrego Startu – sesja teoretyczna,
- – „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej”,
- – MAKATON – program rozwoju komunikacji,
- – Udział w Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Jestem Osobą z Autyzmem – Dajcie Mi szansę”,
- – warsztaty szkoleniowe „Interaktywne zasoby dydaktyczne w procesie uczenia się/nauczania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”.
- – kurs wspomagania ucznia w kontekście jego indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych,
- – warsztaty „Jak przeprowadzić wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania ucznia i skonstruować indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny dla dziecka/ucznia”,
- – warsztaty „organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu/szkole/placówce”,
- – Szkolenie „Edukacja matematyczna dzieci”,
- – Konferencja „Autyzm. Codzienność…Jak pomóc?”,
- – Szkolenie „Bilateralna Integracja – Program Szkolny”,
- – Szkolenie „ Pokochaj Autyzm – metody i techniki wykorzystujące zabawę podczas terapii dzieci z autyzmem”,
- – Szkolenie „Mój pierwszy program – nauka kodowania dla dzieci w szkołach podstawowych”,
- – Szkolenie „Liczę, poznaję, programuję – nauka kodowania dla najmłodszych”,
- – Szkolenie „Rodzice parterami szkoły, przedszkola, żłobka. Budowanie relacji opartych na współpracy oraz trening umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych”,
- – Szkolenie „Edukacja artystyczna poprzez formy słowne, ruchowe i teatralne”,
- – Szkolenie „AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu się”,
- – Szkolenie „Metoda globalnego czytania”,
- – Warsztaty „Zabawy przygotowujące do nauki pisania”,
- – Szkolenie „Twórcza gimnastyka dla ucznia i dla smyka”,
- – Warsztaty „Ćwiczenia doskonalące umiejętność czytania i pisania na zajęciach specjalistycznych”,
- – Warsztaty „Choreoterapia w pracy z dziećmi i z młodzieżą”,
- – Warsztaty „Praktyczne zastosowanie muzykoterapii w pracy z dziećmi i z młodzieżą na różnym etapie rozwoju”,
- – Konferencja „Bajkoterapia, muzykoterapia i arteterapia w zakresie sztuk plastycznych w pracy z dziećmi”,
- – Szkolenie „Kodowanie dla dzieci z wykorzystaniem maty i instrumentów muzycznych”,
- – Szkolenie „Rozwój myślenia matematycznego z wykorzystaniem systemu Numicon”,
- – Szkolenie „Sieć szkół uczestniczących w programie Aktywna tablica 2019”,
- – Szkolenie „Brykanki maluchy świętują”,
- – Szkolenie „Inspirator Panny Zającówny”,
- – Kurs „Edukacja wideo w prostych krokach – przygotowanie filmów na potrzeby zdalnego nauczania”,
- – Warsztaty „Wykorzystanie aplikacji multimedialnych w pracy nauczyciela”,
- – Szkolenie „Nauczanie zdalne przedszkolaków i uczniów klas 1-3”,
- – Warsztaty „Kompetencje kluczowe – kodowanie z matą”,
- – Wideokonferencja „Jak w sposób twórczy pracować z lekturą z wykorzystaniem otwartych zasobów edukacyjnych”,
- – Wideokonferencja „Organizacja i realizacja kształcenia specjalnego z uwzględnieniem pracy zdalnej”,
- – Wideokonferencja „Indywidualizacja pracy z uczniem z trudnościami w nauczaniu zdalnym”,
- – Konferencja „Jak pracować zdalnie w edukacji wczesnoszkolnej”,
- – Szkolenie „Pozytywna Dyscyplina w żłobku, przedszkolu i szkole – pierwsze kroki”,
- – Kurs „Nauczyciel przyszłości – Scratch”,
- – Kurs „Nauczyciel przyszłości – Narzędzia Online”,
- – Szkolenie „Canva od podstaw – innowacyjny nauczyciel”,
- – Warsztaty „Tworzenie wirtualnych ćwiczeń w aplikacji WordWall”,
- – Wideokonferencja „Platformy zdalnego nauczania w edukacji szkolnej”,
- – Warsztaty „Praca zdalna na dysku Google. Organizacja warsztatu nauczyciela”,
- – Szkolenie „Canva 2.0 – projekty innowacyjnego nauczyciela”,
- – Warsztaty „Tworzenie filmów edukacyjnych, obsługa programów graficznych i muzycznych”,
- – Szkolenie „Matematyka intuicyjna w opracowaniu mgr Karoliny Pol jako metoda przeprowadzenia dziecka przez proces od myślenia konkretnego po myślenie abstrakcyjne”,
- – Wideokonferencja „Przyjazna edukacja – planowanie pracy z zapewnieniem jakości kształcenia,
- Webinaria:
- – „Edukacja wczesnoszkolna zdalnie? Jak pracować zdalnie w nowej sytuacji z dziećmi z klas I-III”,
- – „Edukacja zdalna na specjalne zamówienie”,
- – „Jak oceniać w edukacji zdalnej?”,
- – „Praca zdalna na platformie LearningApps”,
- – „Shortcut inspiruje. Praktyczne porady filmowe”,
- – „TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym”,
- – „Edukacja zdalna a mój warsztat pracy i moje myślenie o uczeniu (się). Jak wykorzystam doświadczenie szkoły online do końca roku szkolnego oraz po powrocie do szkoły offline?”,
- – „KURS – szkoła w sieci”,
- – „Wychowanie bez rywalizacji – czy to możliwe?” z Pozytywnej Dyscypliny,
- – „TUS – terapia czy wspólna przygoda”,
- – „Zasady redagowania dokumentów tekstowych i tworzenia prezentacji multimedialnych”,
- – „Logorytmika w pracy z dziećmi – część praktyczna”,
- – „Rewalidacja indywidualna w procesie zdalnego nauczania”,
- – „Kształtowanie postaw obywatelskich, patriotycznych i społecznych uczniów”

Edyta Hetmańczyk
nauczyciel wspomagający, oligofrenopedagog
Zaradna i uśmiechnięta. Jest zawsze tam, gdzie jest potrzebna. Bezkompromisowo, a jednocześnie z ogromną empatią pilnuje ustalonych w klasie zasad i reguł 🙂 Dzieciaki wiedzą, że z Panią Edytą można zarówno świetnie się bawić, jak i rzetelnie pracować.
Kursy i szkolenia- – kurs terapii behawioralnej
- – warsztat – wybrane aspekty Integracji Sensorycznej we wczesnej diagnozie i interwencji terapeutycznej,
- – „Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole/placówce w tym z autyzmem oraz Zespołem Aspergera,
- – Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej
- – MAKATON – program rozwoju komunikacji,
- – Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem – Fundacja Synapsis,
- – Trudne zachowania dzieci z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne startegie – Fundacja Synapsis,
- – warsztaty szkoleniowe „Interaktywne zasoby dydaktyczne w procesie uczenia się/nauczania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”.
- – udział w międzynarodowej konferencji naukowej „Jestem osobą z autyzmem – dajcie mi szansę”,
- – warsztat – „Jak zorganizować środowisko szkolne dla potrzeb ucznia ze spektrum autyzmu?”,
- – warsztat – „Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu/szkole/placówce”
- – warsztat – „Jak przeprowadzić wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania ucznia i skonstruować indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny dla dziecka/ucznia?”,
- – WARSZTAT- Wybrane Aspekty Integracji Sensorycznej we wczesnej diagnozie i interwencji terapeutycznej
- – SZKOLENIE w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych
- – KURS Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole/placówce w tym z autyzmem oraz zespołem Aspergera
- – Szkolenie MAKATON
- – SZKOLENIE- Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z Autyzmem
- – KURS- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej
- – WARSZTAT- Interaktywne zasoby dydaktyczne w procesie uczenia / nauczania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- – KURS- Trudne zachowania u osób z autyzmem- model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne strategie
- – WARSZTAT- szkoleniowy „Jak zorganizować środowisko szkolne dla potrzeb ucznia ze spektrum autyzmu?”
- – WARSZTAT-„Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu/szkole/placówce”
- – WARSZTAT-szkoleniowy „Jak przeprowadzić wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania ucznia i skonstruować indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny dla dziecka/ucznia?”,
- – WARSZTAT ”Edukacja matematyczna dzieci Według koncepcji prof.dr hab. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej
- – SZKOLENIE METODYCZNE- „AAC- wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu się”
- – Bilateralna Integracja-Program Szkolny „ Rodzice partnerami szkoły, przedszkola, żłobka. Budowanie relacji opartych na współpracy oraz trening umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych”
- – SZKOLENIE- „ Pokochaj Autyzm- metody i techniki wykorzystujące zabawę podczas terapii dzieci z autyzmem”
- – SZKOLENIE-„Liczę poznaję, programuję-nauka kodowani dla najmłodszych”
- – SZKOLENIE-„Mój pierwszy program- nauka kodowania dla dzieci w szkołach podstawowych”
- – Udział w III Konferencji Integracyjnej i interdyscyplinarnej „ Wspólnie przełamujemy bariery”
- – Udział w Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Jestem Osobą z Autyzmem – Dajcie Mi szansę”,
- – SEMINARIUM- Emocje w życiu dziecka
- – SZKOLENIE- Metoda globalnego czytania
- – Warsztat- Ćwiczenia doskonalące umiejętność czytania i pisania na zajęciach specjalistycznych
- Webinaria:
- – „Edukacja zdalna a mój warsztat pracy i moje myślenie o uczeniu (się). Jak wykorzystam doświadczenie szkoły online do konĆa roku szkolnego oraz po powrocie do szkoły offline?’
- – „ Coś z niczego, czyli jak być kreatywnym nauczycielem edukacji przedszkolnej.”
- – „Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym”
- – „ Organizacja i realizacja kształcenia specjalnego z uwzględnieniem pracy zdalnej”
- – „ jak rozpocząć przygodę z TUS”
- – „ TUS- terapii czy wspólna przygoda”
- – „ TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym”
- – SZKOLENIE online-„ Diagnoza i terapia osób z uszkodzonym narządem słuchu”

Agnieszka Wódkiewicz
Wychowawca , Instruktor Jogi dla Dzieci
Wiedza i doświadczenie, empatia i pozytywna energia. Stoi na czele grupy maluchów doskonale
wydobywając ich edukacyjny potencjał przez kreatywną zabawę.
- – Dziecko o specjalnych potrzebach edukacyjnych w grupie przedszkolnej,
- – Diagnoza przedszkolna-wspieranie dzieci 5-letnich w osiąganiu gotowości szkolnej,
- – Upowszechnienie czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży kluczem do ich sukcesu w nauce i życiu codziennym,
- – Prawa dziecka w przedszkolu,
- – MAKATON – program rozwoju komunikacji,
- – Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem – Fundacja Synapsis,
- – Trudne zachowania dzieci z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne startegie – Fundacja Synapsis,
- – Wykorzystanie obcojęzycznych piosenek,wyliczanek i zabaw w poszerzaniu horyzontów kulturowych małego dziecka,
- – Alternatywne metody pracy z dziećmi przedszkolnymi na podstawie programu Świat przedszkolaka,
- – Rozwijanie wyobrażni i ekspresji twórczej dzieci na zajęciach artystycznych-Teatr na pustej podłodze,
- – Origami narzędziem integracji-terapia przez sztukę,
- – Wykorzystanie elementów glottodydaktyki w przygotowaniu dzieci do nauki czytania i pisania,
- – Arteterapia-sztuka stymulująca rozwój ucznia z trudnościami w nauce,
- – Obsługa tablicy interaktywnej i tworzenie materiałów do jej wykorzystania,
- – Baśń jako jeden ze sposobów poznania rzeczywistości i praw nią rządzących,
- – Przez dziurkę od klucza-wykorzystanie otwartych zasobów edukacyjnych do obserwacji przyrodniczych,
- – Inteligencja emocjonalna współczesnego dziecka (WSiP)-konferencja,
- – Zabawa bawi, uczy, wychowuje (MAC Edukacja),
- – Nagrody, kary, pochwały, czyli dylematy wychowawcze rodziców i nauczycieli (Logos)-warsztaty,
- – Wspieranie rozwoju ucznia z wykorzystaniem ćwiczeń Metody Kinezjologii Edukacyjnej,
- – Obserwacja i analiza gotowości dzieci pięcioletnich do rozpoczęcia nauki w szkole.Jak pracować z małym dzieckiem? (WOM)-warsztaty,
- – Neurodydaktyka-co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się dziecka,
- – Wartość terapeutyczna zajęć technicznych,
- – Język obcy w edukacji przedszkolnej. Zabawy ruchowe w przygotowaniu do nauki języka angielskiego,
- – Gry i zabawy ruchowe – praktyczne wskazówki,
- – Bezpieczeństwo i zdrowie dziecka w wieku przedszkolnym,
- – Wielkanoc – tradycje i zwyczaje,
- – Każde dziecko jest potencjalnie uzdolnione, lecz na wiele różnych sposobów. Jak korzystać z teorii inteligencji wielorakich w przedszkolu? (MAC edukacja),
- – Przestrzeganie prawa przez uczniów/wychowanków oraz nauczycieli w zakresie bezpieczeństwa,
- – Obserwacja pedagogiczna zakończona analizą i oceną gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna),
- – Kształcenie uczniów niepełnosprawnych w szkołach integracyjnych i ogólnodostępnych,
- – Rozpoznawanie możliwości i potrzeb rozwojowych dzieci objętych wychowaniem przedszkolnym,
- – Jestem osobą z autyzmem-dajcie mi szansę (Międzynarodowa Konferencja Naukowa),
- – Nowa podstawa programowa 2017- Wychowanie przedszkolne,
- – Muzyka i ja – metoda aktywnego słuchania wg Batii Strauss,
- – Programuj od najmłodszych lat-kurs,
- – Terapia ręki jako element terapii zajęciowej-moduł I,
- – Metoda globalnego czytania Gleena Domana,
- – AAC-wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci,
- – Logorytmika w pracy z dziećmi,
- – Terapia behawioralna w teorii i praktyce-kurs bazowy (3-modułowy),
- – Kurs instruktora -Joga dla dzieci,
- – Terapia bilateralna-program szkolny – kurs

Paulina
nauczyciel, oligofrenopedagog
Uśmiech, konsekwencja, pozytywna energia… czyli dream-team z Paulą w grupie 7 😉
Kursy i szkolenia- – szkolenie „Zrozumieć dziecko z FAS”
- – szkolenie „Interwencje kryzysowe”,
- – szkolenie Asystent Osoby Niepełnosprawnej,
- – warsztaty z bajkoterapii,

Mariola Abud
Wychowawca, Oligofrenopedagog
Miła i konsekwentna w działaniu. Oaza spokoju, swoim ciepłem obdarza każdego – małych i dużych Mozaikowiczów 🙂
Kursy i szkolenia- – Muzykoterapia,
- – MAKATON – program rozwoju komunikacji,
- – Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem – Fundacja Synapsis,
- – Trudne zachowania dzieci z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne startegie – Fundacja Synapsis,
- – Muzykoterapia,
- – Program rozwoju komunikacji MAKATON,
- – Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem- Fundacja Synapsis,
- – Trudne zachowania u osób z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne strategie- Fundacja Synapsis,
- – Pokochaj Autyzm- metody i techniki wykorzystujące zabawę podczas terapii dzieci z autyzmem- Agnieszka Cieplik ,
- – AAC- wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu się – Alina Smyczek

Bartosz
nauczyciel, oligofrenopedagog, Asystent Osoby Niepełnosprawnej
Doświadczenie, konsekwencja, jasne zasady.. Bartek i Tomek tworzą w grupie 3 świetny team

Kasia D.
nauczyciel, oligofrenopedagog
Ma w sobie mnóstwo ciepła i empatii, a jednocześnie jest pełna energii i zawsze uśmiechnięta. Doskonale dogaduje się i z dzieciakami i z resztą zespołu.
Kursy i szkolenia- – Muzykoterapia,
- – Komunikacja Interpersonalna,
- – Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem – Fundacja Synapsis,
- – Trudne zachowania dzieci z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne strategie – Fundacja Synapsis,
- – MAKATON – program rozwoju komunikacji,

Joanna Ciborska – Dworak
Wychowawca, oligofrenopedagog
Empatia level expert. Do tego doświadczenie i wiedza…i mamy fantastyczną nauczycielkę w zespole rewalidacyjnym.
Kursy i szkolenia- – Muzykoterapia,
- – Program komunikacji MAKATON,
- – Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem – Fundacja Synapsis,
- – Trudne zachowania dzieci z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne strategie – Fundacja Synapsis,
- – szkolenie z obsługi PCEye Mini Tobii Dynavox (wykorzystania urządzenia do obsługi programów edukacyjnych oraz programów do komunikacji alternatywnej),
- – Plan aktywności jako metoda wspomagająca edukację i pracę terapeutyczną dziecka ze spektrum autyzmu,
- – Warsztaty – „Zabawa Inspirująca Rozwój”,
- – Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących, A. Smyczek,
- – Udział w konferencji „Wszyscy angażujemy się, komunikujemy i uczymy” – Susan Norwell,
- – Asystent Osoby Niepełnosprawnej – ,
- – Pedagogika specjalna w zakresie edukacji i rewalidacji osób z autyzmem oraz Zespołem Aspergera (podyplomowka) – ,
- – Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna (podyplomowka),
- – kurs na kierownika wypoczynku i wycieczek szkolnych,
- – Arteterapia – jak radzić sobie z trudnymi emocjami poprzez działania twórcze,
- – Rozwijanie kreatywnego myślenia ucznia objętego zajęciami specjalistycznymi,
- – Narkotyki i dopalacze – procedury postępowania i zalecane działania profilaktyczne,
- – Ruch jako stymulator rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym,
- – Rewalidacja indywidualna w procesie zdalnego nauczania,
- – Alternatywne miejsca edukacji ekologicznej,
- – Warsztatowe spotkanie ze sztuką. Teatr dla dzieci i nie tylko….. –
- – Jak w sposób twórczy pracować z lekturą z wykorzystaniem otwartych zasobów edukacyjnych Organizacja i realizuje kształcenia specjalnego z uwzględnieniem pracy zdalnej –
- – Dziecięca akademia twórczości. Plastyka eksperymentalna,
- – Szkolenie z zakresu doradztwa edukacyjno- zawodowego,
- – Zaopiekuj się złością, czyli narzędzia skutecznej komunikacji w przedszkolu spójne z ideą „Porozumienia bez przemocy” – Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
- – Liczę, poznaję, programuję – nauka kodowania dla najmłodszych,
- – Bilateralna integracja – program szkolny,
- – Rodzice partnerami szkoły, przedszkola, żłobka,
- – Budowanie relacji opartych na współpracy oraz trening umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
- – Kompendium wiedzy o zmianach w oświacie dla nauczycieli,
- – Pokochaj Autyzm- metody i techniki wykorzystujące zabawę podczas terapii dzieci z autyzmem,
- – Mój pierwszy program – nauka kodowania dla dzieci w szkołach podstawowych,
- – Edukacja matematyczna dzieci cz I

Ania
Logopeda kliniczny, Terapeuta AAC
Spokojna, dająca poczucie bezpieczeństwa i zrozumienia. W Fundacji zajmuję się wdrażaniem komunikacji alternatywnej współpracując z nauczycielem.
Kursy i szkolenia- – MAKATON – program rozwoju komunikacji,
- – Komunikacja alternatywna i wspomagająca – Fundacja Promyk Słońca we Wrocławiu,
- – Szkolenie z zakresu oceny efektywności porozumiewania się dzieci niemówiących z użyciem narzędzia Sprawdź, jak się porozumiewam” – diagnoza, I i II stopień – Szkolenie dr Magdaleny Grycman,
- – Terapia Ręki i zaburzeń motoryki małej – Szkolenie Procentrum,
- – Szkolenie z obsługi PCEye Mini Tobii Dynavox (wykorzystania urządzenia do obsługi programów edukacyjnych oraz programów do komunikacji alternatywnej),
- – Szkolenie Susan Norwell – ” Wszyscy angażujemy, komunikujemy się i uczymy sie” Ogólnopolskie Stowarzyszenie Pomocy Osobom z Zespołem Retta,
- – Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania. Centrum Metody Krakowskiej,
- – AAC- alternatywne i wspomagające sposoby komunikacji cz.1 – Alina Smyczek,
- – Niemowlak u logopedy cz.1. – dr Marzena Machoś

Kamila Rydzyk
Pomoc nauczyciela, Muzykoterapueta, Instruktor Jogi dla Dzieci
Niespożyte pokłady energii Kamili spokojnie mogłyby napędzać małą elektrownię 😉 Muzykoterapia i Sensoplastyka to Jej ŻYWIOŁ!
Kursy i szkolenia- – Muzykoterapia,
- – Program komunikacji MAKATON,
- – Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem – Fundacja Synapsis,
- – Trudne zachowania dzieci z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne strategie – Fundacja Synapsis,
- – Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej,
- – Warsztaty „ Zabawa Inspirująca Rozwój” Przylądek Dobrej Nadziei,
- – Międzynarodowa konferencja Naukowa „ Jestem osobą z autyzmem- Dajcie mi szansę”,
- – Szkolenie Logorytmika- ruch, słuch, słowo,
- – Szkolenie „Dr Myśli główka” – zabawy badawcze i eksperymenty w pracy z dziećmi,
- – Szkolenie „Zmysłolandia” – zabawy zmysłowe i sensoryczne w pracy z dziećmi,
- – Muzyka i ja – metoda aktywnego słuchania wg Batii Strauss,
- – Sensoplatyka® – wstęp,
- – Animator zabaw dziecięcych,
- – Taniec w animacji,
- – AAC- wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu się”,
- – Jak się bawić z maluchami muzyką, tańcem i ruchem?,
- – Kurs instruktora Jogi dla dzieci * Twórcza gimnastyka dla ucznia i dla smyka,
- – Programuj od najmłodszych lat * Liczę, poznaję, programuję – nauka kodowania dla najmłodszych”,
- – Kodowanie na dywanie,
- – Na dywanie, z matą i kartką papieru- kodowanie dla najmłodszych,
- – „Mój pierwszy program – nauka kodowania dla dzieci w szkołach podstawowych”,
- – Animator czasu wolnego,
- – Bilateralna integracja – program szkolny,
- – Edukacja artystyczna poprzez formy słowne, ruchowe i teatralne,
- – „Metoda globalnego czytania Glenna Domana”,
- – Brykanki maluchy świętują * Praktyczne zastosowanie Muzykoterapii w pracy z dziećmi i młodzieżą na różnym etapie rozwoju,
- – Choreoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą,
- – Bajkoterapia, Muzykoterapia i Arteterapia w zakresie sztuk plastycznych w pracy z dziećmi

Iwona
terapeuta behawioralny, nauczyciel wspomagający
Zdecydowanie, indywidualne podejście do dzieci, profesjonalizm – Iwona bardzo rzeczowo, ale również z empatią podchodzi do pracy z dziećmi, co czyni ją mozaikową terapeutką 🙂 W trakcie studiów na kierunku psychologii i Polskiej Licencji Terapeuty Behawioralnego
Kursy i szkolenia- – Terapia behawioralna w teorii i praktyce – 3 stopniowy modułowy kurs bazowy – szkolenie w ramach Polskiej Licencji Terapeuty Behawioralnego,
- – Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania – szkolenie w ramach Polskiej Licencji Terapeuty Behawioralnego,
- – Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi – szkolenie w ramach Polskiej Licencji Terapeuty Behawioralnego,
- – AAC: Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikacji,
- – Terapia behawioralna w teorii i praktyce -3-MODUŁOWY KURS BAZOWY,
- – Organizator: Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej,
- – Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania,
- – Organizator: Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej,
- – Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi,
- – Organizator: Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej,
- – Techniki SAZ w pracy z grupą,
- – Dokumentowanie i programowanie w SAZ.
- – Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji.
- – AAC: Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikacji.
- – Organizator: Alina Smyczek
- – Picture exchange communication system. Poziom 1.
- – Pokochaj autyzm – metody i techniki wykorzystujące zabawę podczas terapii dzieci z autyzmem.
- – Organizator: Adrian Borowik
- – Trening Umiejętności Społecznych (TUS). Organizator: Fundacja Pomoc autyzm.
- – Terapia behawioralna w teorii i praktyce. Organizator: Monika Zielińska

Aneta
Wychowawca
Zaangażowana to mało powiedziane.. Aneta to nasz wolontariusz roku, doceniony posadą w grupie 1 😉
Kursy i szkolenia- – Kurs- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Scherborne
- – Kurs – Integracja Odruchów Dynamicznych i Posturalnych cz 1
- – Kurs – Rozluznianie powięziowe w neurologii. Techniki Integracji Strukturalnej Anatomy Trains w pracy z dziećmi z problemami neurologicznymi
- – Szkolenie Bilateralnej Integracji – Program szkolny
- – Szkolenie – Rozlużnianie mięśniowo -powięziowe dla masażystów
- – Szkolenie – Sensoryka w pracy z dziećmi zabawy na 7 zmysłów

Jola
pomoc nauczyciela
Wielka wrażliwość, optymizm – Jola z uśmiechem i energią wspomaga pracę w grupie 1
Kursy i szkolenia- – Szkolenie „Dr Myśli główka” – zabawy badawcze i eksperymenty w pracy z dziećmi,
- – Szkolenie „Zmysłolandia” – zabawy zmysłowe i sensoryczne w pracy z dziećmi,
- – Muzyka i ja – metoda aktywnego słuchania wg Batii Strauss,
- – Sensoplatyka® – wstęp,
- – Animator zabaw dziecięcych,
- – Taniec w animacji,

Magda
pomoc nauczyciela
Wspólnie z Kasią P. tworzą w grupie 4 fantastyczny, pozytywny duet 🙂
Kursy i szkolenia- – Szkolenie z zakresu ortooptyki,
- – MAKATON – program rozwoju komunikacji,
- – Studia w zakresie przygotowania pedagogicznego – w trakcie,

Agnieszka
Fizjoterapeuta, Terapeuta Integracji Sensorycznej
Bezkompromisowa i energetyczna, z uśmiechem i wielkim zaangażowaniem podchodzi do każdego dziecka, dzięki czemu ma z nim świetny kontakt. Posiada wieloletnie doświadczenie i wysokie kwalifikacje potwierdzone licznymi certyfikatami.
Kursy i szkolenia- – Integracja odruchów pierwotnych wg. Sally Goddard Blythe,
- – Integracja Sensoryczna I i II stopień,
- – DNS (dynamiczna nerwowo – mięśniowa stabilizacja),
- – Metoda PNF – kurs podstawowy – Certyfikat IPNFA,
- – Metoda Spiralnej Stabilizacji Mięśniowej – I i II stopień,
- – Kinesiology Taping,
- – Szkolenie w zakresie stosowania ortezy dynamicznej DUNAG02,
- – Kinezjotaping w pediatrii,
- – Diagnostyka i terapia niemowląt i dzieci starszych,
- – Diagnoza i terapia dzieci z dysfunkcjami ośrodkowego układu nerwowego,
- – MAKATON – program rozwoju komunikacji,
- – Terapia behawioralna u dzieci z autyzmem,
- – Kurs udzielania pierwszej pomocy i automatycznej defibrylacji zewnętrznej,
- – Rozwój dziecka w okresie poniemowlecym,
- – Zaburzenia integracji sensorycznej w wieku przedszkolnym,
- – Rozwój sensoryczno-motoryczny dziecka w wieku przedszkolnym,
- – Jak pomóc dziecku z zaburzona integracja sensoryczna?
- – Aktywności wspierające integrację sensoryczna,
- – Objawy zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym,
- – Uczenie się, a integracja sensoryczna.

Marta
mgr fizjoterapii, terapeuta SI
Spokojna, ale stanowcza i bardzo profesjonalna. Z dużym zaangażowaniem i ciepłem podchodzi do każdego dziecka. Pracuje w zawodzie fizjoterapeuty ponad 6 lat.
Kursy i szkolenia- – kurs PNF,
- – Integracja Sensoryczna I i II stopień,
- – Kompleksowa terapia obrzęku,
- – Terapia Funkcjonalna,
- – kurs Thera Band,
- – szkolenie z zakresu aktywnej rehabilitacji,
- – Wybrane zagadnienia z diagnostyki i terapii dzieci ryzyka (AM we Wrocławiu),
- – kurs pedagogiczny.
- – kurs terapii neurotaktylnej,
- – zastosowanie ortezy dynamicznej DUNAG 02 – 3 stopnie
- – Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz,
- – szkolenie z zakresu masażu funkcyjnego i poprzecznego,
- – Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem – Fundacja Synapsis,
- – Trudne zachowania dzieci z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne strategie – Fundacja Synapsis,
- – Kurs Podstawowy NDT Bobath

Damian
fizjoterapeuta
Oprócz zajęć na sali, prowadzi też fizjoterapię na basenie. Damian to 100% mozaiki w mozaice. Zawsze uśmiechnięty i chętny do pomocy, ma niesamowite pomysły, które na dodatek chętnie wprowadza w życie.
Kursy i szkolenia- – Zastosowanie ortezy dynamicznej DUNAG 02 – 3 stopnie,
- – Kurs podstawowy MAKATON,
- – Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem – Fundacja Synapsis,
- – Trudne zachowania dzieci z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne strategie – Fundacja Synapsis,
- – Szkolenie – Terapia Czaszkowo-Krzyżowa – Fundacja Promyk Słońca; moduł I, II i III,

Natalia W.
fizjoterapeutka, terapeutka SI
W naszym zespole fizjoterapeutycznym nie ma słabych ogniw, czego Natalia jest kolejnym dowodem. Bardzo profesjonalna, doskonale przygotowana do pracy z dziećmi – pod kątem merytorycznym i ze względu na wrodzoną empatię, oraz radosne usposobienie.
Kursy i szkolenia- – NDT-Bobath
- – PNF podstawowy
- – PNF w pediatrii
- – Masaż Shantala – kurs instruktorski
- – Zastosowanie ortez dynamicznych DUNAG 02
- – Terapia Neurotaktylna
- – Kinesiotaping podstawowy z rozszerzeniem
- – Integracja Sensoryczna,
- – MAKATON – program rozwoju komunikacji,
- – Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem – Fundacja Synapsis,
- – Trudne zachowania dzieci z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne strategie – Fundacja Synapsis,

Dobromir
fizjoterapeuta
mimo ogromnego doświadczenia i bardzo wysokich kwalifikacji skromny i z fantastycznym podejściem do dzieci – w 100% mozaikowy fizjoterapeuta.
Kursy i szkolenia- – Terapia neurorozwojowa NDT Bobath
- – NDT Bobath Baby
- – PNF
- – PNF w pediatrii
- – Kurs w zakresie zastosowania ortezy dynamicznej Dunag 02
- – Kinesiology taping
- – Neurorozwojowe usprawnianie dzieci w wybranych jednostkach klinicznych; spastyczne postacie mózgowego porażenia dziecięcego
- – Neurorozwojowe usprawnianie dzieci w wybranych jednostkach klinicznych; kręcz szyi, uszkodzenie splotu ramiennego, przepuklina oponowo-rdzeniowa
- – Metoda ruchu rozwijającego wg. W. Sherborne

Przemek
fizjoterapeuta
Siła spokoju, doświadczenie i wysokie kwalifikacje, no i oczywiście świetne podejściem do dzieci 🙂
Kursy i szkolenia- – Kurs masażu leczniczego,
- – Koncepcja kształtowania motorycznego w treningu funkcjonalnym,
- – Wieloletnia praktyka w szpitalu na oddziale neurologicznym,

Renata
neurologopeda, AAC
Bardzo duża wiedza i doświadczenie połączone z niezwykłym podejściem do dzieci – Renata ma sposób na każde dziecko, by w sposób umiejętny łączyć terapię z zabawą – to daje najlepsze efekty!
Kursy i szkolenia- – AAC – Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących,
- – Trudne zachowania osób z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne strategie,
- – „Manipulacje ustno – twarzowe – ćwiczenia usprawniające narząd mowy i redukujące ból” – autorski program dr Anny Regner – część druga
- – Terapia sensomotoryczna i korekcja dysfunkcji ustno – twarzowych – warsztaty – dr Anna Regner,
- – Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I, II stopień – dr Magdalena Grycman,
- – Szkolenie z zakres diagnozy AAC. Stosowanie oceny efektywności porozumiewania się dzieci niemówiących z użyciem narzędzia „Sprawdź, jak się porozumiewam” – dr Magdalena Grycman,
- – Symultaniczno – Sekwencyjna Nauka Czytania,
- – Alternatywne metody komunikacji w pracy z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu,
- – Diagnostyka i terapia neurologopedyczna (moduł I) – zaburzenia funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy- warsztaty dr Aleksandry Łady,
- – Pogłębianie relacji podczas zabawy z dzieckiem ze spektrum autyzmu – szkolenie – Kamil Lodziński,
- – Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem – szkolenie Fundacji Synapsis,
- – szkolenie z obsługi PCEye Mini Tobii Dynavox (wykorzystania urządzenia do obsługi programów edukacyjnych oraz programów do komunikacji alternatywnej),
- – Wykorzystanie programu Boardmaker & Speaking Dynamically Pro w pracy z osobami niemówiącymi ( cz.1, cz. 2).,
- – Kształtowanie umiejętności życiowych, społecznych i motywacyjnych osób niepełnosprawnych. Trening nawyków celowej aktywności – szkolenie – Magdalena Cebula – Frąckowiak,,
- – kurs elementarny z Systemu Językowo – Migowego,
- – XIV Konferencja Piktogramy 2015 – Od kontaktu w interakcjach do rozwoju języka w przekazie wspomaganym AAC-Piktogramy,
- – Autyzm. Jak rozpoznać wczesne symptomy i dlaczego im wcześniej, tym lepiej – szkolenie,
- – Szkolenie z zakres diagnozy aac. Stosowanie oceny efektywności porozumiewania się dzieci niemówiących z użyciem narzędzia „Sprawdź, jak się porozumiewam” – dr Magdalena Grycman,
- – Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I, II stopień – dr Magdalena Grycman,
- – Terapia sensomotoryczna i korekcja dysfunkcji ustno – twarzowych – warsztaty – dr Anna Regner
- – Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących, A. Smyczek,
- – Udział w konferencji „Wszyscy angażujemy się, komunikujemy i uczymy” – Susan Norwell,
- – MAKATON – program rozwoju komunikacji

Kasia G.
logopeda, oligofrenopedagog
Wrażliwość, odpowiednie przygotowanie, indywidualne podejście do dzieci – to tylko niektóre cechy, które charakteryzują Kasię. Świetnie się dogaduje i z dziećmi i z resztą zespołu.
Kursy i szkolenia- – Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 roku życia – praktyka bez teorii
- – Obsługa tablicy interaktywnej
- – terapia sensomotoryczna i korekcja dysfunkcji ustno-twarzowych
- – MAKATON – program rozwoju komunikacji
- – Wczesna interwencja logopedyczna

Klaudia
psycholog
Bardzo pozytywna i lubiana przez dzieci, dzięki czemu świetnie potrafi do nich dotrzeć. Z ogromnym zaangażowaniem pochyla się nad każdym dzieckiem, szukając dla każdego indywidualnie najlepszych rozwiązań.
Kursy i szkolenia- – Autyzm? Co Ty wiesz o autyzmie? Spektrum Auztyzmu i Zespół Aspergera w aspektach życia codziennego – konferencja,
- – warsztaty Trening Umiejętności Społecznych,
- – Podstawy Psychoterapii Behawioralnej,
- – Przygotowanie pedagogiczne,
- – Szkolenie: Prowadzenie treningów umiejętności społecznych w ramach SUO,
- – Kurs profilowania kryminalnego,

Ula
mgr pedagog, terapeuta poznawczo-behawioralny
Konkretna, doświadczona i bezkompromisowa, doskonale radzi sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci, jak ADHD, zespół Aspergera czy autyzm. Doświadczenie zdobywa i podlega stałej superwizji u dr Magdaleny Skotnickiej-Chaberek (założycielki Centrum Neurorehabilitacji im, Z. i J. Dziurkowskich w Czeladzi, lekarza, psychologa, psychoterapeuty i superwizora dydaktyka CBT). Od 2013 członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej im. Z. Bizonia w Warszawie, uczestniczka licznych szkoleń w ramach międzynarodowego programu ERASMUS+.
Kursy i szkolenia- – Metody i techniki pracy socjoterapeutycznej z młodzieżą z zaburzeniami zachowania
- – Agresja i autoagresja – sposób odreagowania i ucieczki od problemów
- – Alternatywne metody komunikacji w pracy z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- – MAKATON – program rozwoju komunikacji
- – Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym – etap 1
- – Seksualność pacjenta jako wyzwanie w pracy terapeuty poznawczo-behawioralnego
- – Samobójstwa – przyczyny, uwarunkowania, diagnoza zjawiska
- – Trening interpersonalny
- – Kurs – „Co i jak obserwować w klasie?”
- – Metody twórczej resocjalizacji
- – Kierownik wycieczek szkolnych
- – Zbudować przymierze. Relacja terapeutyczna w pracy z rodzinami i parami
- – Szkolenia opracowane i przeprowadzone osobiście w ramach współpracy z OKKO w Radomiu: „Terapia i edukacja dzieci i młodzieży z autyzmem i Zespołem Aspergera na różnych etapach edukacyjnych”
- – Autorska prelekcja – „Kreatywny nauczyciel – zaangażowany uczeń – zastosowanie technik poznawczo-behawioralnych na lekcji”
- – Udział w Międzynarodowym Kongresie „Wielość w jedności” zorganizowanym przez PTTPB im. Z. Bizonia, Warszawa 2016
- – Warsztaty dla terapeutów i rodziców z zakresu diagnostyki zaburzeń rozwojowych ADHD
- – Warsztaty dla terapeutów i rodziców z zakresu diagnostyki zaburzeń rozwojowych zespół Aspergera
- – Warsztaty dla terapeutów i rodziców z zakresu diagnostyki zaburzeń rozwojowych autyzm
- – Warsztaty dla terapeutów i rodziców z zakresu diagnostyki zaburzeń rozwojowych zaburzenia językowe
- – uczestniczka programu profilaktycznego zapobiegającego HIV organizowanego przez MONAR

Ula M.
neurologopeda, surdologopeda, oligofrenopedagog
Nietuzinkowa i bardzo konkretna, posiada ogromne doświadczenie i bardzo wysokie kwalifikacje, miedzy innymi w zakresie psychoterapii w mózgowym porażeniu dziecięcym.
Kursy i szkolenia- – Studium zaburzeń mowy i psychoterapii – mózgowe porażenie dziecięce,
- – Studium zaburzeń mowy i psychoterapii – Afazja,
- – Metoda wspierania rozwoju wg Dennisona (I i II stopień),
- – Dysleksja rozwojowa,
- – Profilaktyka logopedyczna,
- – Terapia logopedyczna dzieci z MPDz,
- – Diagnoza i terapia jąkania,
- – Terapia pedagogiczna dzieci w młodszym wieku szkolnym,
- – Wielospecjalistyczna terapia dzieci z rozszczepami,
- – Terapia jąkania,
- – Logorytmika w pracy,
- – Problemy diagnozy terapii logopedycznej dzieci z upośledzeniem umysłowym w st. znacznym i głębokim,
- – Problemy dzieci uszkodzonych neurologicznie w ujęciu Vojty, NDT Bobath, Castillo Moralesa, oraz SI,
- – Metoda dobrego startu,
- – Nowoczesne techniki uczenia się,
- – Nowoczesne metody diagnostyczne i terapeutyczne w pracy z dziećmi niesłyszącymi,
- – Wprowadzenie standardów diagnostycznych w logopedii,
- – Logopedyczna metodologia diagnozowania afazji,
- – Neuropsychologiczne koncepcje dysleksji,
- – Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna dysleksji rozwojowej,
- – Podstawy wczesnej interwencji logopedycznej,
- – Wczesne wspomaganie dziecka z problemami rozwojowymi,
- – Przeciwdziałanie agresji i przemocy w szkole,
- – Rozszczepy podniebienia – diagnoza i terapia logopedyczna,
- – Słuch fonemowy, fonetyczny.
- – Diagnoza, testy diagnostyczne, Język uczuć – komunikacja empatyczna,
- – Oddziaływanie diagnostyczne i postdiagnostyczne wobec dziecka z wadą słuchu oraz dziecka niedowidzącego,
- – Badania przesiewowe narządów zmysłu,
- – Racjonalna terapia zachowania,
- – Neurostymulacja rozwoju dziecka (etap I i II),
- – Diagnoza i terapia dysglosji,
- – Logopedia śląska w teorii i praktyce,
- – Kinezjologia edukacyjna „Brain Gym”.
- – Metody dr Dennisona,
- – Diagnoza psychopedagogiczna w praktyce czyli jak patrzeć na dziecko, by optymalnie konstruować program jego terapii,
- – Formy stymulacji prawidłowego rozwoju mowy u dzieci z deficytami,
- – Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego – teoria i praktyka,
- – Nauka czytania krok po kroku,
- – Dziecko z FAS w diagnostyce i pomocy psychologicznej,
- – Implanty ślimakowe – bezpieczna i skuteczna technologia leczenia uszkodzeń słuchu,
- – Diagnoza i terapia dyzartrii,
- – Makaton – program rozwoju komunikacji,
- – Dysfagia – diagnoza i terapia u dzieci od 0-6 r.ż.

Dorota
mgr pedagog, oligofrenopedagog/pedagog specjalny, socjoterapeuta
Pogodna i bardzo kontaktowa, bez problemu znajduje wspólny język z każdym dzieckiem. Prowadzi zajęcia z zastosowaniem terapii poznawczo-behawioralnej. Posiada wieloletnie doświadczenie i wysokie kwalifikacje.
Kursy i szkolenia- – Certyfikat trenera metody Wideotreningu Komunikacji przyznany przez Associate Intensive Thuisbehandeling Holandia oraz Fundację Plus
- – Certyfikat nr 2014/20 “Badanie QEEG – Terapia BFB” /NEUROSTIMULUS/
- – Szkolenie I i II stopnia “Diagnoza i terapia stymulacyjna metodą Carla Delacato” /Fundacja PRODESTE/
- – specjalistyczne szkolenie “Specjalistyczny Program Diagnostyki i Terapii – Sensor-Komplex” /Pomorskie Centrum Terapii Pedagogicznej/
- – 60 godzinne warsztaty nt. „Umiejętność skutecznego radzenia sobie z agresją własną i agresją wśród dzieci i młodzieży”
- – Szkolenie upoważniające do prowadzenia programu profilaktyki przeciw uzależnieniu od grup destrukcyjnych „Antymanipulacja”
- – Ukończenie kursu I i II stopnia w zakresie Kinezjologii Edukacyjnej Paula E. Dennisona
- – Certyfikat ukończenia kursu „ORGINAL PLAY – Pierwotna zabawa” /dr O. Fred Donaldson (USA)/
- – „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców” /rekomendacja – Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno – Pedagogicznej MEN/
- -„Rodzeństwo bez rywalizacji” /rekomendacja – Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno – Pedagogicznej MEN/
- – „Jak mówić do nastolatków aby nas słuchały, jak słuchać żeby z nami rozmawiały”
- – szkolenie „Interwencja kryzysowa – podstawy profesjonalnej praktyki” /ARCAN/
- – „Trening kompetencji budowania i rozwijania relacji z osobą w kryzysie”
- – warsztaty „Choroba psychiczna w przestrzeni miejskiej – Sztuka jako obszar porozumienia”
- – szkolenie „Alternatywne metody pracy z ciałem i umysłem z wykorzystaniem choreoterapii”
- – szkolenie „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem” /SYNAPSIS/
- – szkolenie „Trudne zachowania u osób z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne strategie” /SYNAPSIS/
- -szkolenie w zakresie rehabilitacji osób z autyzmem z wykorzystaniem założeń Programu RDI®
- – szkolenie „Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci ze spektrum autyzmu”
- – szkolenie „Zanim dorosnę – diagnoza i podstawy terapii zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży” /Polski Instytut Ericksonowski/
- – szkolenie „Psychoterapia depresji” /Prof. Camillo Loriedo (Rzym)/
- – warsztaty „Praca ze snem” /PERSONAM IN VADE/
- – szkolenie „Śmierć i żałoba u ucznia – zasady działania w szkole po śmierci naturalnej, samobójczej. Wspieranie uczniów w żałobie”
- – Certyfikat „Trening improwizacji dla trenerów coachów i liderów”
- – warsztat psychologiczno – rozwojowy „Technika Aleksandra”
- -kurs „Uczeń z trudnościami w uczeniu się ortografii o charakterze dysortograficznym w starszym wieku szkolnym” /Wojewódzki Ośrodek Metodyczny/
- – szkolenie „Terapia uczniów z dysleksją rozwojową – nowe techniki uczenia się” /Polskie Towarzystwo Dysleksji/
- — szkolenie „Metodyczne i psychospołeczne aspekty epidemii HIV/AIDS” /Polskie Towarzystwo Oświaty Zdrowotnej/
- -szkolenie „Przeciw Przemocy – Wyrównać Szanse” – /Stowarzyszenie Wzajemnej Pomocy AGAPE/
- – „Ruch rozwijający metodą Weroniki Sherborne”
- – „Diagnoza i działania postdiagnostyczne w stosunku do uczniów z wadami zmysłów” /
- -„Diagnozowanie i zapobieganie trudnościom w uczeniu się matematyki” /Polskie Towarzystwo Dysleksji/
- -godzinny kurs „Zespół Nadpobudliwości Psychoruchowej” /Poradnia Specjalistyczna Nadpobudliwości Psychoruchowej/
- -Warsztaty przygotowujące do realizacji zajęć profilaktycznych dla młodzieży „Przeciw handlowi kobietami”.

Marta Krzemień
Fizjoterapeuta, Terapeuta NDT – Bobath
Empatia i pozytywna energia pomaga Marcie doskonale pracować i tworzyć Mozaikę z naszymi dzieciakami.
Kursy i szkolenia- – szkolenie Halliwick,
- – MAKATON – program rozwoju komunikacji,
- – Kinesiology Taping KT1, KT2,
- – Terapia Neurorozwojowa NDT-Bobath,
- – Terapia ręki I i II stopnia,
- – Integracja Sensoryczna I-go stopnia,
- – Bilateralna Integracja – Program Szkolny,

Ewelina Łebek
Fizjoterapeuta
Ewelina choć od niedawna w Naszym zespole, szybko zadomowiła się w naszej Fundacji. Dzieciaki od razu Ją pokochały, czego dowodem jest uśmiech na ich twarzach podczas prowadzonej terapii.
Kursy i szkolenia- – Koncepcja kształtowania motorycznego w treningu funkcjonalnym moduł I i II
- – Kurs: I-go stopnia w zakresie Terapii Integracji Sensorycznej
- – Kurs: Fizjoterapia dziecka ryzyka
- – Kurs wprowadzający: Rozwojowa Neuro-Motoryczna Stymulacja – wprowadzenie do nowej metody kompleksowej terapii ruchowych zaburzeń rozwojowych.

Justyna Machera
Logopeda
Bardzo empatyczna i miła osoba o dobrym sercu. Uwielbia swoją prace w której dąży do jak najlepszych efektów.
Kursy i szkolenia- – Opóźniony Rozwój Mowy (11.07.2020) Grammatical Terapia i Rozwój
- – Warsztaty „Jesień Logopedyczna”, „Trening mowy- doskonalenie i pokonywanie trudności. Programy multimedialne- pomoc dla dziecka, rodziców i nauczycieli”
- – Warsztaty z zakresu Wczesnej interwencji logopedycznej
- – Warsztaty z zakresu Obsługi tablicy interaktywnej

Wiktoria Kęsik
pomoc nauczyciela
Dziewczyna o mega pozytywnej energii i fajnych pomysłach. Opiekuńcza i troskliwa o swoich Podopiecznych.
Kursy i szkolenia- – Pedagogika zabawy
- – Rozwój motoryki małej – elementy terapii ręki
- – Mnemotechniki – ćwiczenie pamięci
- – Rozwój motoryki dużej – gry i zabawy animacyjne
- – Inspirator panny Zającówny
- – Fundamenty pracy z dzieckiem z opóźnionym rozwojem mowy
- – Doktor Myśligłówka- zabawy badawcze i eksperymenty w pracy z dziećmi
- – Metoda globalnego czytania Glenna Domana
- – Programowanie i robotyka
- – Tance i zabawy dla małych dzieci
- – Aktywne słuchanie muzyki wg Batii Strauss
- – Twórcza gimnastyka dla ucznia i dla smyka

Martyna Tarczyńska
pomoc nauczyciela
Dziewczyna o wielkim sercu i dużych pokładach empatii. Świetnie pasuje do Mozaikowego Team-u.
Kursy i szkolenia- – Kursy i Szkolenia – Terapia ręki -diagnoza i działanie terapeytyczne
- – Metoda globalnego czytania Glenna Domana
- – Alternatywne metody komunikacji w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie
- – Inspirator Panny Zającówny
- – Warsztaty Sensoplastyka R -elementy

Agnieszka Mikuśkiewicz
Wychowawca, Oligofrenopedagog
Wielki Człowiek o mega pozytywnej energii i niezliczonych pomysłach. Mozaika dzięki niej jest jeszcze bardziej kolorowa.

Wiktoria Chęcińska
pomoc wychowawcy
Staranna i chętna do pomocy osoba o kolorowej osobowości. Dzieciaki Ją uwielbiają.
Kursy i szkolenia- – Pierwsza pomoc

Malwina Ziętal
Pomoc wychowawcy
Uśmiech gości na jej twarzy codziennie, a optymizmem zaraża każdego napotkanego na drodze.
Kursy i szkolenia- – Studia podyplomowe – przygotowanie pedagogiczne
- – Studia podyplomowe – wychowanie fizyczne
- – Kurs animatora

Marta Pala
Pomoc nauczyciela
Swoją energią obdarowuje podopiecznych dając im uśmiech i radość.
Kursy i szkolenia- – Międzynarodowy Projekt Edukacyjny „Moje zdrowie- moja siła, wielka moc”
- – Sensoplastyka- elementy
- – Metoda globalnego czytania Glenna Domana
- – Pozytywna dyscyplina- wstęp
- – Terapeutyczne karmienie

Katarzyna Ziemińska
Pomoc nauczyciela
Pogodna, uśmiechnięta i pełna optymizmu taka jest właśnie Kasia.
Kursy i szkolenia- – Animacja eventowa jako forma aktywizacji środowiska
- – Komunikacja z osobą niesłyszącą w miejscu pracy
- – Metoda globalnego czytania Glenna Domana
- – Programowanie i robotyka w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolej
- – Warsztaty „Sensoplastykar- elementy
- – DR MYŚLI GŁÓWKA” – zabawy i eksperymenty w pracy z dziećmi
- – Innowacyjna nauka pisania i czytania inspirowana metoda M. Montessori
- – Kreatywna Matematyka dla najmłodszych
- – Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu i szkole
- – Terapeuta ręki- szkolenie I i II stopnia

Martyna Partyka
Logopeda, Neurologopeda
Uśmiech gości na twarzy Martyny niemal codziennie. Dziękujemy, że jesteś z nami.
Kursy i szkolenia- – Integracja sensoryczna w ujęciu neuromotorycznego rozwoju dziecka
- – Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej cz. 1
- – Terapia neurotaktylna cz.1
- – Integracja odruchów ustno-twarzowych cz.1
- – Integracja odruchów ustno-twarzowych cz. 2
- – Szkoła dla rodziców i wychowawców moduł I
- – Szkolenie podstawowe Makaton
- – Terapia ręki I stopień
- – Opóźniony rozwój mowy diagnoza i terapia
- – Wczesna interwencja, diagnoza i terapia logopedyczna dzieci z rozszczepem wargi i/lub podniebienia

Paulina Liberda
Wychowawca
Paulina to osoba ciepła i bardzo sympatyczna, uwielbiana przez Podopieczych i Kadre.
Kursy i szkolenia- – Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną
- – Wczesne rozpoznawanie nieprawidłowości rozwojowych u dzieci w wieku 0-3 lata
- – Kodowanie dla dzieci z wykorzystaniem maty i instrumentów muzycznych
- – Sensoplastyka – elementy
- – Kurs na wychowawcę kolonijnego
- – Metoda globalnego czytania Glenna Domana
- – Kurs bazowy (3-modułowy) „Terapia behawioralna w teorii i praktyce”

Patrycja Kiedrzyn
Logopeda, Oligofrenopedagog
Patrycja ma świetne podejście do Dzieci co działa na efektywną terapie.
Kursy i szkolenia- – Skuteczne techniki uczenia pożądanych zachowań oraz eliminowania barier w procesie uczenia się.
- – Rozwijanie umiejętności kluczowych u dzieci o zaburzonym rozwoju-podejścia behawioralno-rozwojowe
- – Autyzm-szkolenie podstawowe.
- – Kurs SJM „Język migowy dla logopedów”. Kurs pierwszego stopnia.
- – Certyfikat umiejętności praktycznych z zakresu audiologii.
- – Kurs bazowy (3-modułowy) Terapia behawioralna w teorii i praktyce.
- – Picture Exchange Communication System-Poziom 1

Ewa Jasiutowicz
Nauczyciel Języka Angielskiego
Wulkan pozytywnej energii, który przekłada się na prace z Naszymi Dzieciakami. Kobieta o dużym doświadczeniu zawodowym i ogromnym poczuciu humoru.
Kursy i szkolenia- – 2-tygodniowy Międzynarodowy Kurs Metodyczno-Językowy dla nauczycieli j.angielskiego HILDERSTONE COLLEGE (Wielka Brytania)
- – 2-tygodniowy kurs metodyczno-językowy w Southampton University
- – 2-tygodniowy kurs języka francuskiego i nauczania j. angielskiego metodą komunikatywną CERAN w Spa (Belgia)
- – Kurs Zarządzania w Oświacie (1 rok) – SOD w Częstochowie
- – Techniki dramowe w pracy z grupą w Warszawie
- – 1-miesięczny oraz 2-tygodniowy kursy dla nauczycieli i pracowników naukowych (podnoszenie kwalifikacji) na Uniwersytecie w Sankt-Petersburgu
- – kurs i uprawnienia Egzaminatora J. Angielskiego wydany przez PKE
- – kurs dla kandydatów na przewodniczących zespołów przedmiotowych do ustnego egzaminu maturalnego z j. angielskiego (OKE w Jaworznie)
- – kursy doskonalenia zawodowego dla nauczycieli j. obcych organizowane przez Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie
- – 1-roczny kurs Instruktora Rekreacji Ruchowej ze specjalnością hatha joga (Częstochowa)
- – kurs Mindfulness dla dzieci i młodzieży (Wrocław)
- – kurs terapeutyczny w ramach Projektu Bohaterskiej Wyobraźni opracowanego przez prof. Zimbardo, moduł: Budowanie motywacji (Gliwice)
- – 2-dniowy kurs Wprowadzenie do Systemu Wewnętrznej Rodziny (IFS) wg dr Schwartza
- – kurs: Mindfulness w pracy zawodowej i życiu – techniki radzenia sobie ze stresem
- – kursy Tary Brach: Flourishing in stressful times oraz Mindfulness for anxiety and sleep

Justyna Machera
Logopeda
Miła i wrażliwa. Swoją prace traktuje jak pasje. Dzieciaki Ją uwielbiają.
Kursy i szkolenia- – Opóźniony Rozwój Mowy (11.07.2020) Grammatical Terapia i Rozwój
- – Warsztaty „Jesień Logopedyczna”, „Trening mowy- doskonalenie i pokonywanie trudności. Programy multimedialne- pomoc dla dziecka, rodziców i nauczycieli”
- – Warsztaty z zakresu Wczesnej interwencji logopedycznej
- – Warsztaty z zakresu Obsługi tablicy interaktywnej

Sylwia Liczberska
Wychowawca
Pogodna i troskliwa. Zawsze chętna do pomocy.
Kursy i szkolenia- – Kurs przygotowujący nauczycieli do pracy dydaktycznej wśród Polonii i Polaków za granicą w Centralnym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie
- – Kurs: Dziecko nadpobudliwe-diagnoza i postępowanie wychowawcze
- – Szkolenie: Czytanie globalne

Ewa Wilk
Pomoc nauczyciela
Osoba o ogromnych pokładach empatii i uśmiech.
Kursy i szkolenia- – Kurs elementarny z Systemu Językowo-Migowego;
- – Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców wypoczynku;
- – Szkolenie ”Twórcza gimnastyka dla ucznia i dla smyka”;
- – Warsztaty „Sensoplastyka R – elementy”;
- – Szkolenie „Metoda globalnego czytania Glenna Domana”;
- – Szkolenie „Programowanie i robotyka w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej”;
- – Szkolenie „Inspirator Panny Zającówny”
- – Diagnoza i Terapia Ręki – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym
- – Szkolenie „Brykanki maluchy świętują”;
- – Webinarium „Jak rozpocząć przygodę z TUS”;
- – Szkolenie „Diagnoza? Oczywiście!”;
- – Terapia ręki

Małgorzata Dobosz
Wychowawca
Sumienna osoba, która z dużym zapałem dąży do efektywności swojej pracy.
Kursy i szkolenia- – „Metoda globalnego czytania” – organizator Edukapol
- – „Ruch Rozwojowy wg Veroniki Sherborne” – poziom 1 – organizator SOYER Centrum Szkoleniowe
- – „Kodowanie dla dzieci z wykorzystaniem maty i instrumentów muzycznych” organizator Fundacja Mozaika
- – „Karmienie terapeutyczne” – organizator Fundacja Mozaika
- – „Rozwój myślenia matematycznego z wykorzystaniem systemu Numicon” – organizator Fundacja Wspierania Rozwoju JA TEZ
- – „Diagnoza i terapia osób z uszkodzonym słuchem” – organizator OŚWIATA grupa wydawnicza
- – „LogoSensoryka dla specjalistów” – organizator Fundacja Cali Mali
- – „Nietypowy Kalendarz LogoSensoryka na Lato” – organizator Fundacja Cali Mali
- – „Storytelling – opowiadania w edukacji” – organizator GOKA SZKOLENIA
- – „Biblio i Bajkoterapia” – organizator GOKA SZKOLENIA
- – „Warsztaty Edukacji Twórczej – rozwój zaczyna się Sztuką” – organizator GOKA SZKOLENIA
- – „Mnemotechniki – ćwiczenia pamięci” – organizator GOKA SZKOLENIA
- – „Rozwój Motoryki Małej – elementy terapii ręki” – organizator GOKA SZKOLENIA
- – „Rozwój Motoryki Dużej – gry i zabawy animacyjne” – organizator GOKA SZKOLENIA
- – „Inteligencja emocjonalna” – organizator GOKA SZKOLENIA
- – „Pedagogika zabawy” – organizator GOKA SZKOLENIA
- – „Matematyka z wyobraźnią” – organizator GOKA SZKOLENIA
- – „Zmysłoterapia – rozwój sensoryczny” – organizator GOKA SZKOLENIA
- – „Podstawy Arteterapii” – organizator GOKA SZKOLENIA
- – „Opóźniony rozwój mowy” – organizator Teczka Logopedy
- – „Pozytywna Dyscyplina w żłobku, przedszkolu i szkole- pierwsze kroki” – organizator Pozytywna Dyscyplina
- – „Jak pracować z dziećmi, kiedy już nic nie działa? – podstawowe zasady komunikacji z dziećmi” – organizator Pozytywna Dyscyplina
- – „Wielka siódemka, czyli jak wzmacniać ważne przekonania i budować umiejętności życiowe u dzieci” – organizator Pozytywna Dyscyplina
- – „Out of the box III- in the houseedition Język angielski dla przedszkolaków” – organizator Nowa Era
- – „Jak w czasie pandemii przetrwać w domu z dziećmi i pracą?” – organizator Nowa Era
- – „Czym jest higiena cyfrowa i w jaki sposób o nią zadbać?” – organizator Nowa Era
- – „Jak ważna jest relacja wychowawca- uczeń w czasach pandemii i zdalnej nauki” – organizator Nowa Era
- – „Nauczanie zdalne przedszkolaków i uczniów klas 1-3” – organizator Nowa Era
- – „Myślenie krytyczne jako niezbędna kompetencja XXI wieku” – organizator Nowa Era
- – „SPE w nauczaniu zdalnym: Praca indywidualna i praca grupowa z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (z perspektywy pedagoga specjalnego)” – organizator Nowa Era

Paulina Madejska
Psycholog
Bardzo spokojna i opanowana co jest bardzo cenne w tym zwodzie. Dzieciaki uwielbiają zajęcia z Pauliną
Kursy i szkolenia- – Terapia behawioralna w teorii i praktyce-3- modułowy kurs bazowy
- – – szkolenie PECS Poziom I

Mariola Stasiura
pomoc nauczyciela
Energiczna i pełna ciekawych pomysłów. Widać, że praca z Dzieciakami sprawia jej ogromną radość

Iwona Szlempo
Wychowawca
Pracowita i opiekuńcza, uwielbia spędzać czas ze swoimi podopiecznymi.
Kursy i szkolenia- – Warsztaty „Sensoplastyka ®- elementy”
- – „Metoda globalnego czytania Glenna Domana”
- – „Karmienie terapeutyczne”
- – „Pozytywna dyscyplina”

Klaudia Kluczna
Wychowawca, oligofrenopedagog, muzykoterapeuta, animator zabaw dla dzieci.
Bardzo sympatyczna i miła osoba o wielkich pokładach miłości do Dzieci
Kursy i szkolenia- – Animator czasu wolnego dla dzieci,
- – Metoda globalnego czytania,
- – Ukończenie kursu na „Wychowawcę wypoczynku”,
- – Ukończenie kursu na „Kierownika Wypoczynku”,
- -Tańce i zabawy dla małych dzieci,
- – Aktywne słuchanie muzyki wg. BattiStrauss,
- -Muzykoterapia – profilaktyka i terapia muzyczna, I stopień. Mobilna Rekreacja Muzyczna (MRM)– organizowany przez Centrum Wspomagania Rozwoju Osobistego w Warszawie,
- -Twórcza gimnastyka dla ucznia i dla smyka,
- -Dokumentacja i metodyka pracy nauczyciela rewalidacji,
- -Kodowanie dla dzieci z wykorzystaniem maty i instrumentów muzycznych,
- -Logorytmika – ruch, słuch, słowo,
- -Programowanie i robotyka w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
- -Inspirator Panny Zajacówny,
- -Podstawy Arteterapii,
- -Wiosenne inspiracje muzyczne w przedszkolu i szkole podstawowej,
- -Opóźniony Rozwój Mowy,
- -Rozwijanie konfliktów w przedszkolu i szkole,
- -Warsztaty Edukacji Twórczej – rozwój zaczyna się sztuką,
- -Wybrane metody rehabilitacji dzieci z wadą słuchu,
- -Ekolandia – zabawy ekologiczno – artystyczne,
- -Biblio i Bajkoterapia,
- -Rozwój Motoryki Dużej – gry i zabawy animacyjne,
- -Zmysłoterapia – rozwój sensoryczny,
- -Fundamenty pracy z dzieckiem z opóźnionym rozwojem mowy,
- -Pedagogika zabawy,
- -Edukacja matematyczna w przedszkolu,
- -Rozwój Motoryki Małej – elementy terapii ręki,
- -Narzędzia Pozytywnej Dyscypliny dla nauczycieli żłóbków i przedszkoli,
- -Kreatywne warsztaty muzyczne dla młodszych dzieci.

Natalia Krześlak
Pomoc nauczyciela
Skromna i miła taka jest po prostu Natalia .

Patrycja Myślin
pomoc nauczyciela
Zawsze chętna do pomocy. Z Magdaleną tworzą super zgrany duet.
Kursy i szkolenia- -Pierwsza pomoc
- -Praca z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną- niezbędnik oligofrenopedagoga (online)
- -Usprawnianie motoryki małej- ćwiczenia ręki (online)
- -Zaburzenia mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (online)

Mateusz Serwa
Nauczyciel wspomagający
Pracowity i zawsze chętny do pomocy.
Kursy i szkolenia- -Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia diagnoza – terapia – masaż
- -Trening umiejętności społecznych TUS SST

Rakowska Anna
Terapeuta wzroku
Spokojna, opiekuńcza i pełna empatii osoba
Kursy i szkolenia- -Warsztaty szkoleniowe- Widzenie w podeszłym wieku. Prowadzone przez Sabine Kampmann ortoptystkę z BlindeInstitutsstiftung w Wurzburgu
- -Warsztaty szkoleniowe. Program Rozwoju Komunikacji Makaton- poziom pierwszy
- -Szkolenie- Terapia ręki. Edukacyjno-Rehabilitacyjne Centrum Wspierania Rozwoju w Warszawie.
- -Warsztaty szkoleniowe. Trening widzenia. Warszawa. Prowadzone przez Mikołaja Markiewicz
- -Szkolenie- Anatomia i patofizjologia oka. Terapia niedowidzenia jednostronnego i dwustronnego. Polskie Towarzystwo Limfologiczne. Prowadząca dr Halina Bryg
- -Wczesna diagnostyka i wspomaganie rozwoju dziecka ryzyka z zastosowaniem metody Castillo Moralesa. Warszawa. Prowadzący Anna Regner i Bożena Dołyk
- -Warsztaty szkoleniowe. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka niewidomego i słabowidzacego z dodatkowymi ograniczeniami. Bydgoszcz. Prowadzące Deborah Gleason i Susan Abu-Jaber z Towarzystwa Pomocy Głuchoniewidomym i Fundacji Konrada N. Hiltona, Szkoła dla Niewidomych im. Perkinsa w USA.

Monika Włodarczyk
Wychowawca
Uwielbia pracę z dziećmi, a pozytywne nastawienie i energia są zawsze na pierwszym miejscu.
Kursy i szkolenia- -Komunikacja z osobą niesłyszącą w miejscu pracy”
- -„Animator czasu wolnego dla dzieci”
- -Certyfikat FCE oraz TOEIC
- -Warsztaty „Magia dźwięku, koloru i światła”

Angelika Klejbach
Wychowawca, Oligofrenopedagog
Pełna energii i śmiechu , urodzona optymistka
Kursy i szkolenia- -Szkolenie „Logorytmika”
- -Kurs Terapii ręki I i II stopnia
- -Szkolenie „motoryka mała z elementami terapii reki”
- -Warsztaty „SendoplastykaR-elementy”
- -Szkolenie „metoda globalnego czytania”
- -Kurs „Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu i w szkole”
- -Szkolenie z pozytywnej dyscypliny

Klaudia Kordas
Neurologopeda, Terapeuta AAC
Bardzo pracowita i ambitna osoba o pięknym sercu
Kursy i szkolenia- -„Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych” autorski program dr Anny Regner – część 1”
- -„Manipulacje ustno-twarzowe, techniki usprawniające narządy mowy i redukujące ból – moduł 2”
- -Szkolenie z zakresu oceny efektywności porozumiewania się dzieci niemówiących z użyciem narzędzia „Sprawdź, jak się porozumiewam” – diagnoza, I i II stopień
- -Kinesiotaping w logopedii
- -MFT 9-99 sTArs – terapia miofunkcjonalna w wieku 9-99 lat ze specjalną terapią zaburzeń artykulacyjnych głosek s/sz wg A. Kittel
- -„Zastosowanie programu Boardmaker and SpeakingDynamically Pro w terapii osób z trudnościami w porozumiewaniu się”.
- -SZKOLENIE Z ZAKRESU OCENY EFEKTYWNOŚCI POROZUMIEWANIA SIĘ DZIECI NIEMÓWIĄCYCH Z UŻYCIEM NARZĘDZIA „SPRAWDŹ, JAK SIĘ POROZUMIEWAM” – DIAGNOZA, I I II STOPIEŃ
- -Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością wg M. Jerzyk Poziom I
- -Mowa czy rozmowa? – aktywności kształtujące komunikację werbalną
- -Szkolenie z karmienia terapeutycznego z M. Przeździęk
- -Metoda globalnego czytaniaGlenna Domana
- -Metoda ruchu rozwijającego Veroniki Sherborne

Eliza Ladra
Nauczyciel, Wychowawca, Oligofrenopedagog
Zawsze uśmiechnięta i pomocna – urodzona optymistka
Kursy i szkolenia- -Udział w szkoleniu z ,,Karmienia terapeutycznego”.
- -Udział w szkoleniu ,,Kodowanie dla dzieci z wykorzystaniem maty i instrumentów muzycznych”
- -Szkolenie – Warsztaty ,,Sensoplastyka-elementy”
- -Udział w szkoleniu ,,Metoda globalnego czytania Glenna Domana”
- -Udział w webinarium WOM ,,Awans zawodowy na stopień nauczyciela kontraktowego procedury związanej zakończeniem stażu. Wykorzystanie zdalnego nauczania”
- -Udział w webinarium ,,Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym”
- -Udział w webinarium ,,Edukacja zdalna a mój warsztat pracy i moje myślenie o uczeniu (się). Jak wykorzystam doświadczenie szkoły online do końca roku szkolnego oraz po powrocie do offline?
- -Udział w webinarium ,,TUS – Terapia czy wspólna przygoda?”
- -Udział w webinarium POZYTYWNA DYSCYPLINA ,,Wychowanie bez rywalizacji – czy to możliwe?”
- -Udział w webinarium ,,Nauczanie zdalne a realizacja podstawy programowej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym w szkole ogólnodostępnej”
- -Udział w webinarium ,,Coś z niczego, czyli jak być kreatywnym nauczycielem edukacji przedszkolnej?”
- -Udział w webinarium ,,TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym
- -Udział w webinarium WOM ,,Rewalidacja indywidualna w procesie nauczania zdalnego”.
- -Komunikacja z osobą niesłyszącą w miejscu pracy

Ania
Front line – recepcja
Solidna, pogodna, koordynuje pracę Centrum Terapii i Rehabilitacji. Zawsze z uśmiechem wita dzieci i rodziców uczęszczających na zajęcia 🙂

Pani Jadzia
dba o czystość naszych pomieszczeń
Sumienna i obowiązkowa. Czuwa nad ładem i porządkiem we wszystkich mozaikowych pomieszczeniach. Dzięki niej nauka i zabawa to czysta 🙂 przyjemność 🙂